Sales Representative
Scopo del ruolo
**L'obiettivo del Funzionario Vendite è quello di sviluppare le vendite e costruire relazioni a lungo termine e di fidelizzazione con i clienti nell'area stabilita dall'Azienda.
**Questa figura garantisce l'implementazione delle politiche di vendita stabilite dall'Azienda, ovvero gestisce e monitora nel territorio di propria competenza: la disponibilità dei prodotti, il posizionamento, la promozione e il prezzo; Lo scopo del ruolo è quello di ottenere un continuo sviluppo positivo del fatturato annuale e della redditività complessiva dell'Azienda rispetto ai prodotti / brand gestiti.
**Descrizione del ruolo
- **Vendita di prodotti mirati alle esigenze specifiche dei clienti della grande distribuzione. **:
- ** Implementazione dei piani vendita per i clienti. Garantire l'attuazione delle attività stabilite dal responsabile delle vendite presso i propri clienti. **:
- ** Sviluppare il portafoglio clienti nei negozi indipendenti. **:
- ** Ospitare e partecipare a eventi commerciali chiave, ad esempio fiere, mostre, dimostrazioni in negozio ed eventi per ampliare le opportunità di vendita. **:
- ** Implementare le attività promozionali con la preparazione di aree promozionali in collaborazione con la funzione di marketing. **:
- ** Gestione dei target rilevanti di acquisto per i clienti in linea con gli obiettivi aziendali e lavorare attivamente per raggiungerli. **:
- ** Analisi della domanda e del mercato. **:
- ** Gestioni dei reclami e garanzie.
**Responsabilità
- **Sviluppo e crescita delle vendite, sia in termini di fatturato che di margine. **:
- ** Assicurare che la strategia generale dell'Azienda sia allineata ai nostri clienti e al piano di vendita complessivo. **:
- ** Garantire una comunicazione interna ottimale verso il top management, al fine di contribuire al successo delle vendite a livello più ampio. **:
- ** Assicurare che tutto il materiale di vendita, comprese le presentazioni e i prodotti pertinenti, sia presentato nel modo migliore al cliente e all'utente finale. **:
- ** Massimizzare l'efficacia dell'implementazione di tutte le attività dei clienti. **:
- ** Mantenere uno stretto rapporto con il servizio clienti.
**Esperienza
- **almeno 3 / 4 anni come Dimostratore Tecnico di Prodotti**:
- ** almeno 2 / 3 anni di esperienza coVenditore
**We Don't Just Build The World, We Build Innovative Technology Too.
Joining the Stanley Black & Decker team means working in an innovative, tech-driven and highly collaborative team environment supported by over 58, 000 professionals in 60 countries across the globe. Here, you'll get the unique chance to impact some of the world's most iconic brands including STANLEY TOOLS, DEWALT, CRAFTSMAN, MAC TOOLS and Black + Decker. Your ideas and solutions have the potential to reach millions of customers as we work together to write the next chapter in our history. Come build with us and take your career to new heights.
**Who We Are
We're the World's largest tool company. We're industry visionaries. We're solving problems and advancing the manufacturing trade through innovative technology and our Industry 4. 0 Initiative. We are committed to ensuring our state-of-the-art "smart factory" products and services provide greater quality to our customers & greater environmental and social value to our planet. We are unique in that we have a rich and storied history dating back to 1843, but that hasn't stopped us from evolving into a vibrant, diverse, global growth company.
**Global Benefits & Perks
You'll be rewarded with a competitive salary plus receive entitlements and benefits unique to your country of hire.
**What You'll Also Get
Career Opportunity: Career paths aren't linear here. Being part of our global company with 60+ brands gives you the chance to grow and develop your skills along multiple career paths.
**Learning & Development**:
Our lifelong learning philosophy means you'll have access to a wealth of state-of-the-art learning resources, including our Lean Academy and online university (where you can get certificates and specializations from renowned colleges and universities).
**Diverse & Inclusive Culture**:
We pride ourselves on being an awesome place to work. We respect and embrace differences because that's how the best work gets done. You'll find we like to have fun here, too.
**Purpose-Driven Company**:
You'll help us continue to make positive changes in the local communities where we work and live as well as in the broader world through volunteerism, giving back and sustainable business practices.
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