Senior Application Support
Senior Application SupportLocation: MILANO, Via G. da Procida, 24, 20149 Milano (MI)
DescriptionAt the central service desk, you are the first point of contact for the banks regarding the supported applications. You will carry out a preliminary analysis or classification of the incoming messages and maintain the corresponding documentation.
Required SkillsDegree in economics / financePrevious experience of at least 5 years in the banking / finance sectorMandatory knowledge of German and English (B2)Knowledge of ticket management systemsKnowledge of Microsoft OfficePersonal ProfileDistinctive team and communication skills as well as a structured way of working. Slight willingness to travel in the context of project work with clients.
Contract & CompensationPermanent contractTicket restaurantCompany production bonusWhat We OfferFull remoteTrainingHealth insuranceSupplementary pension fundCompany WelfarePrivacyTi preghiamo di leggere la nostra informativa sulla privacy ai sensi dell'art. 13 del Regolamento (UE) 2016 / 679 sulla protezione dei dati (GDPR) pubblicata sul nostro sito web, cliccando qui: Privacy Policy.
Equality PolicyWe are an equal opportunities employer and we welcome applications from all suitably skilled or qualified applicants, regardless of their race, sex, disability, religion / beliefs, sexual orientation, or age.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro