Service Manager
We are looking for a service manager to manage our service department in Italy and handle customer service interactions, reports, and repairs.
The service manager's responsibilities include providing the highest level of customer service, developing lasting customer relationships, and managing the service team members, either on the field and in the office.
The service manager maintains a strong working knowledge of all industry standards and practices as well as the company's products and services.
- To be successful as a service manager, you should have a strong sales-minded attitude as well as excellent leadership skills.
You should also have the ability to develop and maintain strong, positive relationships with customers, direct service team and third-party service providers.
- Responsibilities:
- Delegating and directing service tasks, monitoring the progress of current projects, and managing service team members to ensure the team's objectives and financial targets are met.
- Handling customers' complaints or concerns quickly and professionally to maintain good customer relationships and ensure customers' loyalty.
- Resolving service organization problems and improving service methods to increase the service business and customer satisfaction.
- Main requirements:
- A bachelor's degree in engineering, business, or related field.
- Previous service, sales, and management experience.
- Excellent leadership, communication, sales, and customer service skills.
- Strong creative thinking, problem-solving skills, ability to work under pressure and handle stress, business acumen to ensure growth of service department.
- Fluent English spoken and written
- The position is based in PIACENZA.
- Let's create a cleaner future together
- Il pulito sta cambiando.
Oggi, la pulizia è un fattore chiave per la salute e la sicurezza, e un nuovo concetto di pulizia sta emergendo, guidato dalla tecnologia e dall'innovazione.
In Nilfisk siamo una forza trainante in questo sviluppo, e lavoriamo come una squadra con un programma, sostenendoci a vicenda in una emozionante, dinamica organizzazione.
Far parte di Nilfisk significa avere la libertà di esprimere la tua opinione e fare ciò che sai fare meglio.
- Crescerai avendo un approccio pratico e la spinta per dare vita alle tue grandi idee.
In Nilfisk puoi guidare, innovare e collaborare per un futuro più pulito.
Sei pronto a fare parte del cambiamento?
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro