Spare Parts Manager
Our client is an international food & beverage holding.
- manage the europe enstablishments;
- Spare parts availability (right time, quality, and quantity) to support equipment reliability and uptime - working with CAPEX and brewery teams to develop RFQs to standardize supplier component lists and ensure stock levels and reorder points are correct for new and existing assets.
- Maximize the client's leverage to reduce costs of spare parts and materials
- Reduce financial impact to the client from holding unnecessary inventory.
- English fluent;
- Minimum 5 years in maintenance or operations;
- More than 2 years' experience of spare parts management;
- Experience of working TPM and Lean Manufacturing methods;
- Able to motivate, lead a team and manage stakeholders as procurement national and international;
- Solid Procurement insights or experience;
- Analytical capabilities;
- Advanced knowledge and experience in supply and inventory management work processes;
- Excel advanced knowledge;
- SAP module PM - nice to have.
LI-DB3
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro