Technical Support Engineer
The ideal candidate will be responsible for configuring and troubleshooting our product to resolve our customers' technical issues.
You will support the customer by acting as the liaison between the customer and other internal teams.
Your ability to work in complex networking environment will also make you an ideal candidate. Responsibilities Reproduce customer environment and run tests Manage and address electronic tickets efficiently Liaise between sales team, customer success team, and customers to properly address customer problems Troubleshoot and configure software and hardwareQualifications2+ years' of technical support experience Customer service oriented Strong written and verbal and troubleshooting skills
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro