Tradeshow & Event Manager
As part of our #marketing team in Europe, Asia and the Middle East, we are looking for an Event and Tradeshow Manager who likes to conceptualize holistic and consistent presences and takes responsibility for and accompanies the implementation in an integrated way.
**A colpo d'occhio**:
- Maranello, Italy-
- Marketing / Comunicazione-
- Impiego fisso**Il tuo contributo**:
- The resource will take over the following tasks:
- Organization and execution of our trade show, event, and meeting appearances, both live, hybrid and digital, to best support our brand presence and sales activities
- Elaboration and coordination of target group oriented booth concepts in coordination with interdisciplinary and international teams
- Defining the strategy and tactics to achieve our meetings and events goals including the identification and evaluation of new formats
- Developing a speaker network with professionals who can serve as ambassadors for our personalized longevity programs
- Managing the event and trade show social media communication up to, during and after the event
- Identification, supervising and collaboration with all event and tradeshow related service providers, stand builders, cooperation partners and agencies
- Analyzing the event success, preparing reports, and coming up with suggestions to enhance the event success
- Observation of general trends and activities in the field of live communication and derivation of concrete measures for the permanent further development of our corporate presence
- Define, overlook, and execute on timings and budgets for the yearly event planning
**La tua competenza**:
- Studies in the field of trade show and event management, marketing, or comparable education
- Experience in the conception, design and implementation of trade shows, events and meetings, ideally in a medium-sized company or in an agency
- A confident and winning manner combined with good communication and negotiation skills
- Service-oriented thinking, analytical skills, outstanding organizational talent, and affinity for technical products
- Cost awareness as well as experience with adherence to given budgets
- Hands-on mentality, flexibility as well as a structured and independent way of working
- Fluent in English, knowledge of French is a plus
- Team spirit and high degree of loyalty
**Chiarezza sul tuo percorso**:
Cerchiamo persone che plasmino e formino la nostra azienda.
E ti diamo l'opportunità di crescere con noi.
Potrai beneficiare di una comunicazione chiara e di piani di sviluppo allineati ai tuoi punti di forza personali e ai nostri obiettivi comuni.
E, naturalmente, di molti altri benefici che stiamo valutando e ampliando costantemente.
- Imparare e crescere- Opzioni di lavoro flessibili- Grande spirito di squadra- Ambiente di lavoro moderno- Cresci con noi**Il nostro impegno**:
Usiamo l'automazione dove ha senso: negli ospedali e nelle strutture sanitarie.
1200 dipendenti dedicati assicurano già un alleggerimento del carico di lavoro per il personale di oltre 3500 strutture sanitarie in tutto il mondo, che ha quindi più tempo per le attività rivolte ai pazienti.
Con le ultimissime tecnologie nel campo della gestione dei farmaci, ci prendiamo la responsabilità di contribuire a plasmare il sistema sanitario del futuro.
Con l'obiettivo di una migliore cura del paziente e di una maggiore sicurezza dei farmaci.
**Quanta Swisslog Healthcare c'è in te?
**:
**Ti aspettiamo**:
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro