Zone Sales Manager - Patient Care Solutions - Sud
Job Description Summary**: Customer facing staff responsible for winning business Impacts approaches, projects and programs in the functional area or affected business organization and ways of working. Impacts quality, efficiency and effectiveness of own team. Guided by commercial practices and policies that may be shaped by the role. Has significant control/influence over commercial priorities. There is moderate autonomy within the role to enter into/execute Commercial arrangements. High levels of Commercial judgement are required to achieve outcomes required.
**Territorio**:Sud Italia, Molise, Puglia, Campania, Calabria, Sicilia, e Malta
**Il lavoro si svolge per l'80% sul territorio
**Ruolo e responsabilità
- Responsabile dell'organizzazione commerciale Patient Care Solution per il proprio territorio.
- Gestione di account manager, specialisti di prodotto e distributori.
- Sviluppo della strategia commerciale per i prodotti in portafoglio (apparecchiature medicali, soluzioni IT, progettualità complesse, ecc ) e successiva attuazione.
- Monitora con capillarità il mercato ed i processi di acquisto in tutte le sue fasi dall'allocazione dei fondi alla realizzazione dei progetti.
- Monitora la concorrenza e pianifica le strategie per far crescere la propria quota di mercato.
- Mantiene focus costante sullo sviluppo professionale continuo della propria squadra
**Qualifiche di base
- Solida esperienza nel settore: vendita di apparecchiature medicali e soluzioni digitali a strutture ospedaliere pubbliche e private.
- Buona conoscenza dell'inglese scritto e parlato
**Caratteristiche desiderate
- Efficace omunicazione scritta e orale.
- Forte leadership ed attitudini interpersonali.
- Provate capacità di gestione e sviluppo di un'organizzazione
- Dimostrata capacità di analizzare e risolvere i problemi.
- Consolidate competenze nella gestione di progetti.
- Capacità di documentare, pianificare, commercializzare ed eseguire i piani d'azione.
**Inclusion and Diversity
GE HealthCare is an Equal Opportunity Employer where inclusion matters. Employment decisions are made without regard to race, color, religion, national or ethnic origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age, disability, protected veteran status or other characteristics protected by law.
**Behaviors
We expect all employees to live and breathe our behaviors: to act with humility and build trust; lead with transparency; deliver with focus, and drive ownership - always with unyielding integrity.
**Total Rewards
Our total rewards are designed to unlock your ambition by giving you the boost and flexibility you need to turn your ideas into world-changing realities. Our salary and benefits are everything you'd expect from an organization with global strength and scale, and you'll be surrounded by career opportunities in a culture that fosters care, collaboration and support.
LI-FG1
**Additional Information**:
**Relocation Assistance Provided**:No
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